Leivoin eilen kakkupohjan ja banaanikakun. Tänään täytin kakun ja tässä ne olisivat:



Täytekakku ei ole menossa synttäreille, vaan yksi vuotis hääkakuksi, eli pumpulihäihin. Sinne menee myöskin banaanikakku.
Tänään käytiin paikallisilla markkinoilla ja matkaan lähtivät nämä:

Pirtin Villalankaa ja vyyhti lankaa. Ihanat värit!
Tässä vielä lopuksi kesämaistiaisia:

NAM!







Kommentit