Posti on viime päivinä ollut ihana paikka ja postipoika myös. Ovat muistaneet minua kunnolla... tai no voihan asiaan tietenkin hieman vaikuttaa se että viimeisenä yövuoronani villiinnyin ja tilasin vähän juttuja...

Toissapäivänä tuli ilmoitus, että postissa olisi jotain minulle. Sieltä sain käteeni tällaisen:

914468.jpg

Villihelmen tilauksenihan se siinä.

Eilen sitten postipoika/-tyttö rapisteli luukullani ja yritti ahtaa näitä luukusta sisään:

914470.jpg

FinnStamperilta tilasin ensimmäiset leimasimeni

Eilen menin käymään postissa muilla asioilla ja samalla kysäisin, että olisikohan minulle mahdollisesti tullut pakettia. Näppäränä postin pojat alkoivat etsiä näkyikö mitään (yleensä siellä ei kyllä aleta etsimään vaan pitää olla numerosarjoja mukana tai sitten postin lähettämä saapumisilmoitus) ja sieltähän löytyi tämä:

914463.jpg

Sinellistä vähän tavaraa decoupageen ja askarteluun.

Olen aivan mykistynyt tilaamistani tavaroista (ja voitte uskoa, että niin on miehenikin ) Tällaisen olen saanut valmiiksi:

914473.jpg

Kallopipo Koipallon ohjeiden mukaan hieman muunnellen. Olen tehnyt näitä pipoja aiemminkin.

Tässä vielä kuva kisun letkeästä asenteesta:

914477.jpg