Kamala joulukuume päällä. Kamalasti ideoita ja suunnitelmia, mutta niiden kaikkien toteuttamiseen ei taida millään aika riittää. Ole löytänyt uudelleen kutomisen. Viime kerrasta pääsi kulumaan nelisen vuotta ja kyllä alku oli hankalaa, mutta tämmöiset

sain aikaiseksi:

244376.jpg

 

Ennen sukkia sain aikaiseksi tehdä kutomalla tällaisen:

244379.jpg

 

Ja nyt olisi valmistumassa kaulahuivi hellulleni Seitsemän veljeksen raitalangasta. Kuva siitä sitten, kun se on valmis.

 

Vanhoja töitä mulla on myöskin jonkun verran. Olen aina tykännyt kanavatöistä ja muutama niitä roikkuukin seinällä:

244387.jpg

Tämä on ensimmäinen suuri kanavatyöni.

244381.jpg

244389.jpg

Tässä tiikerikanavatyöt, jotka ovat olohuoneessa. Olohuoneeseen on koko ajan tulossa lisää tiikeriaiheisia töitä. Ensimmäiset kanavatyöni ovat lapsena tehdyt:

244382.jpg

 

Virkata en osaa, mutta tällainen syntyi viime keväänä ketjusilmukoista:

244380.jpg

Tässä pari tekemääni korttia iris folding- tekniikalla:

244392.jpg

244391.jpg

 

Tässä vielä yksi tekeleeni:

244393.jpg

Pingotin pyyhkeen puukehykseen ja sain hienon taulun, joka tietenkin on TIIKERI!

Olen aivan pörrö noiden tiikereiden kanssa. Nytkin on odottamassa kaksi ristipistotiikeriä ja yksi on aloitettu... Lisää vaan yritän haalia. Mikäli joltain sattuu löytymään tiikeri- käsitöitä, tauluja, olen hyvin kiinnostunut niistä! =)

 

Tulipas hyvin listamainen kirjoitus. No tuskin mulla ensi kerralla on näin paljoa töitä jemmassa =)