Tulossa siis kuvaton postaus. Äidille ristipistotaulu valmiina, vain kehykset puuttuvat. Kuvan laittelen sitten,kun olen saanut työn kehyksiin.

Olipas eilen hieno jääkiekkopeli Suomi-Usa. Kovasti pelissä jännitettiin ja menihän se voitto sitten oikeaan osoitteeseenkin (ainakin minun mielestäni). Saa sitten nähdä miten seuraava peli... pahoin pelkään.

Nykyään olen sotkeutunut Aloe Vera tuotteisiinkin... Isä houkutteli mukaan. No, mikäpäs tässä, pitäisi alkaa Aloe Vera-iltoja pitämään. Hyvä tuote, itsekin aloin Aloe Vera-juomaan juomaan. Saa nähdä kuinka pirteä ja tasapainoinen minustakin tulee. Mikäli kiinnostaa niin minulta näitä sitten saa.

Keventäminenkin sujuu mukavasti. Neljä kiloa pudonnut. Aina vaan on laihdutuksessa käynyt niin, etten ole jaksanut kovin pitkään tarkkailla syömisiäni ja taas on paino noussut ja rutkasti. Tätä pelkään nytkin. Vaikkakin ainakin vielä tuntuu ihan hyvältä.

Töistäkin soitettiin. Viimeinen päivä aloitan työt ja kesähän se menee taas töiden parissa. No, sehän tietää rahaa ja kyllähän minä työstäni tykkäänkin. mietin vaan että miten töiden aikana ehtii kämpän pitämään kunnossa, askartelemaan, helmeilemään ja kutomaan... no jotakin on varmaan vähennettävä ja minun tapauksessani se varmastikin on tuon kämpän kunnossapito.

Mutta palailenpa asiaan!