Tai no, lähinnä kyllä kerron pääsiäisen aikaisesta elämästä ja mitä olen saanut aikaiseksi. Pääsiäinen meni ihan kivasti. Hellulla oli eilinenkin vapaata ja tänä aamuna hän taas meni töihin. Outoa olla yksin, kun jo ehti viiden päivän aikana tottua siihen, että täällä oli toinenkin koko ajan. Nooh,, kyllähän tähän taas tottuu.

Pääsiäiseksi piti leipoa, tein:

509220.jpg509237.jpg

Kauralastuja ja Daim-paloja. Kauralastujen ohjeen otin Pastanjauhantaa-blogista ja Daim-palojen ohjeenkin otin jostain netistä, mutta en nyt millään löydä paikkaa mistä. Vaikka kuinka olen hakenut. Mikäli joku hoksaa, että missä tuo ohje on, vinkkaisitko asiasta minullekin?

Olen vihdoin ja viimein oppinut Salomonin solmut. Tai olen oppinut ne jo aikoja sitten, mutta on ollut aina muuta puuha ja lopussa mulle ei oikein avautunut, että miten niillä tehdään kolmiohuivi. Onneksi netti auttoi tässäkin asiassa. Löysin ohjeen Oikein nurin sekaisin-blogista. Tässä lopputulos:

509248.jpg

Lankana aikaisemmin markkinoilta ostamani Play it-mohair.

Yhden kortinkin olen pääsiäisen aikana tehnyt. Anopintekele täytti vuosia ja tämmöisen hänelle sain aikaiseksi:

509251.jpg

Anopintekele tykkää enkeleistä kovasti. Kuva on taas kerran hieman kehno. Salama ikävästi heijastuu, mutta ilman salamaa taas värit olivat mitä ihmeellisemmät. Olen tyytyväinen tähän korttiin ja saajakin tykkäsi, sehän on pääasia!

Nii olenhan min ahkerasti kutonut elämäni ensimmäisiä kirjoneulelapasia. Todella mukavaa hommaa. Maanantaina sitten sain peukalon valmiiksi toiseenkin lapaseen ja ne olivat valmiit... Niinpä, olivat vaan eivätpä ole enää! Nimittäin minä paukapää olin kutonut kummankin samaan käteen siis peukalot kummassakin olivat samalla puolella. ARG! Ei muuta kuin purkamaan. Nyt en ole sitten niihin vielä purkamisen jälkeen kajonnut. Eipäs ole enää niin mukavaa hommaa. Kyllä ne tässä joku päivä pitää taas ottaa työn alle.