Joten täytyy tuhlata =)
Kävin adlibriksen-sivuilla ihailemassa kauniita kirjoja... Löysin tämän:
1231934.jpg
Olen aina ihaillut tätä kirjaa ja huokaillen katsellut muiden tekemiä sukkia tästä kirjasta... Joten päätin rohkaistua ja tilata kirjan. Joten ei muuta kuin kirja ostoskoriin.
Kun aikaa oli, ajattelin vielä katsella mitä muuta kirjoja sivustoilla olisi. Siis vain katsella... Mutta sitten vastaan tuli tämä:
1231968.jpg
Jos vielä tämänkin... mietiskelin. No tämän kerran ja tämäkin kirja meni ostoskoriin.
Vielä selailua, kun aikaa vielä oli... Ei olisi kannattanut... Nimittäin vastaan tuli tämä:
1231999.jpg
Voi, voi, voi... Olen tämän nähnyt niiiin monella. Kannessakin aivan ihastuttava huivi... hmm... mietiskelyä, budjetinlaskentaa... Jos tämän vielä niin sitten ei enää... Ei kun ostoskoriin!
Vielä hetki aikaa jäljellä (itse asiassa minulla oli koko yö aikaa... olin nimittäin yövuorossa) ja lisää katselemaan... Kukaan ei varmaan arvaa miten kävi...
1231978.jpg
Taas ostoskorissa liikehdintää... eihän naisella voi olla ikinä liikaa laukkuja (eihän?)
1231997.jpg
Ja vielä tämänkin päätyi koriini... (onneksi ei tämän toinenkin osa - lähellä oli)
Eli tässä vielä koko ostoskorini sisältö:
1232010.jpg
Yhdestä ainoasta kirjasta ja viattomasta ajan vietteestä se alkoi... Mies oli ihmeissään, kun olin yön tienaamassa töissä rahaa, mutta oikeastaan ei voi tienaamisesta juuri puhua näiden jälkeen. Todella vaarallinen yhdistelmä: yövuoro, tietokone ja minä... Olin muuten viimeyönkin töissä ja "eksyin" huuto.netin sivuille... Auts! Onneksi en sentään Sayilan sivuilta tilannut mitään, vaikka siellä yöllä seikkailinkin...